Rakvere lihakombinaat püstitas juunis kõigi aegade müügirekordi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Peep Linno
Copy
Anne Mere.
Anne Mere. Foto: Vallo Kruuser

Rakvere lihakombinaadi toodete müügikäive oli juunis rekordilised 5,5 miljonit eurot. Tänavune juuni oli läbi aegade suurima käibega kalendrikuu Rakvere kaubamärgi ajaloos. Rakvere tooteid müüakse lisaks Eestile ka Lätis ja Leedus. 

Rakvere tooteid valmistava AS-i HKScan Estonia juhatuse esimehe Anne Mere sõnul tuleb Rakvere müügimahust põhiline osa Eestist, kus juuni oli samuti kõigi aegade suurima käibega. "Ettevõtte strateegiline eesmärk on luua Rakverest tugev Baltikumi-ülene lihatoodete kaubamärk, mis on võimalik tänu tugevale positsioonile Eesti turul. Oluline konkurentsieelis on siinjuures meie eestimaine seakasvatussüsteem ja selle pidev arendamine, mis tagab lõpptoodangu kõrge kvaliteedi ning tooraine kontrolli kogu väärtusahelas nii-öelda farmist toidulauale," selgitas Mere.

"Mul on hea meel tõdeda, et tarbijad eelistavad jätkuvalt kodumaist sealiha, ning seda näitavad ka suuremate tooterühmade müüginumbrid: võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas hakklihadel käive 25% ning erinevatel värske liha toodetel 15%. Samuti kasvas käive 12% leivakatetel, sinkidel ja peekonil ning viineritel 10%. Suure osakaalu Rakvere müügist moodustab ka marineeritud liha, sealhulgas grilltooted, mille müük kasvas esimesel suvekuul 6%," lisas Mere.

Rakvere brändijuhi Triin Lõokese sõnul on sellesuvised edukaimad uudistooted seavälisfileest tomahook-steik ning uued Lihaka sarja grilltooted. "Samas ei ole näha, et ükski uudistoode suudaks niipea, ja isegi mitte jaanikuul, kõigutada selliste juba aastaid enim müüdud toodete nagu klassikaliste Rakvere viinerite, Rakvere Koduse hakkliha ja Rakvere Lastevorsti kohta tarbijate toidulaual," ütles Lõoke.

Tagasi üles