Maksimarketid, Konsumid ning A ja O kauplused hakkavad kandma nime Coop

Andres Pulver
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coopi hoiab kindlalt Eesti jaemüügituru liidri positsiooni.
Coopi hoiab kindlalt Eesti jaemüügituru liidri positsiooni. Foto: Valgamaalane

Maksimarketid, Konsumid ning A ja O kauplused alustasid üleminekut Coopi kaubamärgile, millega soovib Eesti suurim toidu- ja esmatarbekaupade grupp end klientide silmis paremini nähtavaks muuta.

Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul on seniste kaubamärkide ühendamise peamine eesmärk muuta tarbijale arusaadavamaks, et Maksimarketid, Konsumid ning A ja O kauplused on tegelikult kõik üks ja seesama kaupluste perekond. “Ühine Coopi nime kasutamine kauplustel muudab meid tarbija silmis kindlasti nähtavamaks ja läbi selle turul veelgi tugevamaks,” ütles Vihand.

Coopi hüpermarketeid jääb tähistama laiend Maksimarket ja supermarketeid laiend Konsum ehk siis Coop Maksimarket ja Coop Konsum. Väikepoodide ketimärgi A ja O kasutamine lõpetatakse ning selle asemel saavad kauplused nime asukoha järgi, näiteks Coop Laekvere kauplus.

Nimi vahetatakse kaupluste fassaadidel järk-järgult vastavalt kaupluste varasematele renoveerimisplaanidele. Jaanus Vihandi sõnul annab poolteist aastat kestev üleminekuperiood tarbijatele ühelt poolt aega uue kaubamärgiga harjumiseks ning teisest küljest aitab vältida tarbetult suurt operatiivkulu. “Ühistukaupmeestena käime hoolikalt teenitud rahaga ringi ega pea vajalikuks rebrändida üleöö kõik 350 Coopi kauplust korraga, vaid pigem teeme rohkem poode samal ajal ka seest korda,” lisas ta. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles