Täna tutvustab tarbijakaitseamet Põhjakeskuses infokioskit ja annab nõu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kristi Ehrlich
Copy
Infokiosk Põhjakeskuses.
Infokiosk Põhjakeskuses. Foto: Tarbijakaitseamet

Esimest korda on tarbijail võimalik tarbijavaldkonda puudutava nõu saamiseks pöörduda kaubanduskeskustesse paigaldatud elektrooniliste abimeeste poole, et saada vastuseid kõige levinumatele küsimustele.  

Tarbijakaitseamet tutvustab infokioskite võimalusi ja nõustab tarbijaid homme kella 12–14 Rakveres Põhjakeskuses.

Lähtuvalt tarbijate eelistustest on tarbijakaitseamet juba mõnda aega liikunud üha enam kiiremate ja lihtsamate infokanalite poole. Nii näiteks avas amet 2015. aastal Tallinna lennujaamas kolm infokioskit, kust reisijad saavad teavet lennureisija õiguste kohta.

“Äsja valminud kolm infokioskit kaubanduskeskustes on lennujaamas oleva pilootprojekti loomulik jätk, mis lihtsustab tarbijatel info hankimist – küsimustele saab vastused nende tekkekohas ning mugavalt igapäevasel liikumistrajektooril,” kommenteeris tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.

Kaubanduskeskustesse paigaldati infokioskid eesmärgiga pakkuda tarbijatele teavet kaupade ja teenustega seotud tarbijaõiguste kohta. Nende leidmine on tehtud võimalikult lihtsaks: selleks saab kasutada kontrollküsimusi.

Märksõnad

Tagasi üles