Postkontori teenindaja küsis postiindeksi ütlemise eest tasu (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Postkontor. Foto on illustratiivne.
Postkontor. Foto on illustratiivne. Foto: Marko Saarm

Eile pöördus Rakvere Omniva postkontorisse naisterahvas, kes palus sealsel teenindajal aidata tal teada saada oma koduaadressiga seotud postiindeks. Selle info avaldamise eest küsis postkontori klienditeenindaja naisterahva käest 30 senti, mida naine ei olnud nõus maksma.

Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv ütles, et kui tegu oli erakliendiga, mida kirjeldatu põhjal võib eeldada, kuna uuriti oma koduaadressi sihtnumbrit, siis on kahjuks tegemist teenindajapoolse eksimusega.

Kaiv lisas, et teenindaja segadus oli tingitud sellest, et ärikirjateenuse puhul on tõesti puuduva sihtnumbri lisamine või parandamine tasuline ärikliendi lisateenus.

“Palume vabandust meie teenindaja eksimuse pärast ning kindlasti selgitame ka oma teenindajatele hinnakirja üle, et taolised olukorrad ei korduks,” lubas meediasuhete juht. “Juhul kui eraklient soovib oma sihtnumbrit teada, siis seda on endiselt võimalik küsida tasuta postkontorist või leida see Omniva kodulehe sihtnumbriotsingust.”

Postkontorisse pöördunud naisterahvas sai eile siiski oma koduaadressiga seotud postiindeksi teada. Ta pöördus Lääne-Virumaa keskraamatukokku, kus abivalmid raamatukoguhoidjad aitasid tal selle täiesti tasuta välja selgitada.

Märksõnad

Tagasi üles