PPA infotelefon naaseb viiepäevasele töörežiimile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eva Samolberg
Copy
Politsei- ja piirivalveameti (PPA) infotelefon 612 3000 naaseb veebruarist viiepäevasele töörežiimile ning vastab kõnedele esmaspäevast reedeni kell 8-19.
Politsei- ja piirivalveameti (PPA) infotelefon 612 3000 naaseb veebruarist viiepäevasele töörežiimile ning vastab kõnedele esmaspäevast reedeni kell 8-19. Foto: Arvet Mägi

Politsei- ja piirivalveameti (PPA) infotelefon 612 3000 naaseb veebruarist viiepäevasele töörežiimile ning vastab kõnedele esmaspäevast reedeni kella 8-19.

„Viimastel kuudel hoidis PPA oma infotelefoni töös ka nädalavahetustel, eeskätt selleks, et aidata inimesi ID-kaartide sertifikaatidega uuendamisega seotud küsimustes. Praeguseks on uuendatud üle 405 000 ID-kaardi sertifikaadid ning küsimuste hulk, mille saame laupäeval ja pühapäeval, on argipäevadega võrreldes mitu korda väiksem,“ ütles PPA identiteedi ja staatuste büroo peaspetsialist Merlin Mängel. 

Tööpäeval saab infotelefon keskmiselt 700 kõnet, kiiremal ajal 800-900 kõnet päevas. Mängel lisas, et kui tööpäevadel otsitakse infotelefonilt abi peamiselt dokumentide, avalduste esitamise võimaluste või PPA asutuste asukohtade ja lahtiolekuaegade kohta, siis nädalavahetusel pöördutakse pigem küsimustega, millega saab abi kas lühinumbrile 112 või ID-kaardi abiliinile helistades. 

Politsei viivitamatu abi saamiseks tuleb helistada hädaabinumbrile 112. 

Tagasi üles