Maxima plaanib elektroonilisi hinnasilte

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Anu Viita-Neuhaus
Copy
Maxima.
Maxima. Foto: Margus Ansu

Maxima plaanib käesoleval aastal tuua Eestis kauplustesse elektroonilised hinnasildid, arendada iseteeninduskassade võrgustikku ja tulla turule mobiilirakendusega.

Maxima Eesti tegevjuhi Vygintas Šapokase sõnul plaanib ettevõte sisse töötada Eesti turul elektrooniliste hinnasiltide kasutuselevõttu.

"Ilmselt alustame puuviljadest ja juurviljadest ehk toodetest, millel hind sageli vahetub," ütles Šapokas. Elektrooniliste hinnasiltide osas teeb ettevõte koostööd UVS Groupiga, projektiga alustatakse Eestist ning liigutakse edasi teistesse Balti riikidesse.

Lisaks plaanib ettevõte arendada iseteeninduskassade võrgustikku. "Võrreldes teiste Balti riikidega on iseteeninduskassad Eestis väga populaarsed," ütles Šapokas. Käesoleval aastal plaanib Maxima investeerida ligikaudu 1 miljon eurot iseteeninduskassadesse.

Šapokase sõnul arendab Maxima praegu ka telefonirakendust, millega saaks väiksemaid oste sooritada telefonirakenduse kaudu tooteid skannides. "Iseteeninduskassade puldid on ebamugavad, me arendame praegu rakendust, mis oleks klientidele mugav ja sobiks kliendile, kes ostab ligikaudu 5–10 toodet," ütles ta. Kõige varem võib rakendus valmida käesoleva aasta lõpuks.

Ettevõte plaanib ka arendada oma e-kaubamaja. "Praegu on e-kaupluse käive võrdne umbes ühe X-suuruse Maxima kaupluse käibega," lisas Šapokas. Internetist ostjate arv kasvab Eestis iga aastaga ning sellest tulenevalt on vaja ka pidevalt protsessi arendada.

Maxima jaekett tegutseb Eestis alates 2004. aastast. Selle koosseisu kuulub 76 kauplust, millest 53 on kodukauplused, 19 super- ja kolm hüpermarketid.

Tagasi üles