Ühistranspordi toetuseks on Lääne-Virumaal kogutud üle tuhande allkirja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Bussipeatus. Foto on illustratiivne.
Bussipeatus. Foto on illustratiivne. Foto: Arvet Mägi

Keskerakond alustas eelmise nädala reedel Lääne-Virumaal allkirjade kogumist tasuta ühistranspordi toetuseks. Nädalavahetusega on oma allkirja andnud 1061 läänevirulast.

Riigikogu liige, keskerakonna Lääne-Virumaa piirkonnajuht Siret Kotka-Repinski sõnas, et allkirjade suur hulk niivõrd väikese aja jooksul näitab väga selgelt läänevirulaste rahaulolematust olukorras, kus tasuta ühistranspordi kasutamise võimalus läheb nende maakonnast ebaõiglaselt mööda.

"Ühistranspordikeskuses otsustamise õigust omavad omavalitsusjuhid võiksid mõista, et inimesed soovivad tasuta ühistransporti. Lähtuma peaks kohalike elanike huvidest, mitte poliitilisest vastandumisest ja vastuseisust," leidis Kotka-Repinski.

Keskerakonna teatel on allkirju kogutud nii Rakveres, Tapal, Väike-Maarjas kui ka mujal ning tasuta ühistranspordile toetust avaldanud inimesed on eri eas. Siret Kotka-Repinski kinnitusel jätkatakse kindlasti allkirjade kogumist. "Me loodame siiralt, et suudame poliitilistele oponentidele näidata ja tasuta ühistranspordi kriitikutele tõestada, et Lääne-Virumaa inimesed ei pea ühena vähestest jääma võimaluseta hoida raha kokku pere sõidukuludelt," lisas ta.

Riigikogulane pidas kahetsusväärseks, et Lääne-Virumaa on üks neljast maakonnast, kus otsustati piletita sõidu kahjuks, samas kui ühistranspordi kasuks on otsustanud 11 maakonda. "Lääne-Virumaa võib küll olla Põhja-Eesti ühistranspordikeskuse liige, kuid meid ei saa võtta sama mõõdupuuga Harjumaa ja ka Raplamaaga, kus on selgelt suurem kommertsturu osakaal ning tihedam rongiliiklus. Pigem oleme nagu Läänemaa, kus otsustati tasuta sõidu kasuks. Leian, et ka virumaalased vajavad piletivaba sõitu maakonnaliinidel," rääkis Kotka-Repinski, lisades, et lisaks piletivaba sõidu võimalusele saavad kõik ühistranspordikeskused lisaraha liinide tihendamiseks.

Tagasi üles