Sel nädalal alustas Rakveres tegevust 16366 tasuta infotelefoni kaubamärki esindav Kliendikeskus OÜ.
Tasuta infotelefon hakkab Rakveres konkurentsi pakkuma
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
16366 on võtnud eesmärgiks viia inimesteni infotelefoni kui mugava teabesaamise võimaluse.
Kliendikeskus OÜ omanik Vaike Marjamäe rääkis, et laiendamise vajaduse Rakveresse tekitas üha suurenev kasutajate hulk. “Müügipiirkondadeks on Järvamaa, Ida-Virumaa ja Lääne-Virumaa,” selgitas Marjamäe ning lisas, et 1. juunil avatava kontori loomisega on võimalik pakkuda kõigile Virumaa ettevõtetele, organisatsioonidele, MTÜdele ja FIEdele arusaadavat ja odavat infoteenust.
Marjamäe ütles, et 16366-st võib küsida kõike ja vastused saadakse samamoodi nagu praegu toimivatelt teistelt infotelefonidelt.
16366 kontorid tegutsevad Tartus ja Tallinnas.
Peagi plaanitakse sarnaselt Rakverega avada kontor ka Pärnus.