Vastavalt kokkulepetele peaks Rutja sild täna liiklusele avatama, kuid viimase nädala jooksul ilmnes maanteeameti Ida regiooni direktori Eugen Õisi sõnul, et silla pealesõitude ehitamisel on vaja rajada 100 m ulatuses täiendavat drenaažisüsteemi pinnasevee ärajuhtimiseks ning vihmastest ilmaoludest tingituna ei saavutanud kaldekolmnurga raudbetooni niiskusesisaldus normikohast väärtust hüdroisolatsioonitööde jätkamiseks.
Rutja silla ehitus hakkas venima
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Töid tegev AS Raunopol oli sunnitud taotlema silla liiklusele avamiseks ajapikendust, sest tal ei olnud võimalik paigaldada hüdroisolatsiooni ning rajada katet.
Lähtudes kvaliteedi kaalutlustest ja ASi Raunopoli tööst mittesõltuvatest asjaoludest, oli maanteeameti Ida regioon nõus pikendama Rutja silla liiklusele avamise tähtaega kuni 4. juulini.
“Tellijapoolse järelevalve hinnangul on AS Raunopol seni teinud head ja kvaliteetset tööd, täitmaks väga pingelist ajagraafikut,” märkis Eugen Õis, kes palus kõigilt teekasutajatelt vabandust.