Indrek Mägi pani motokrossihooajale punkti oma toetajaid tänades

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tsiklisõitja Indrek Mägi tervitab Ebavere kõlakoja laval oma sõpru ja toetajaid, kes tulnud tema kutsel sportlikule tänuüritusele.
Tsiklisõitja Indrek Mägi tervitab Ebavere kõlakoja laval oma sõpru ja toetajaid, kes tulnud tema kutsel sportlikule tänuüritusele. Foto: Meelis Meilbaum

Väike-Maarja tsiklisõitja Indrek Mägi korraldas läinud pühapäeval Ebavere tervisespordikeskuses oma toetajatele ja sõpradele omalaadse tänuürituse, kus muu hulgas sai igaüks rammu katsuda sangpommi sikutamises ning ennast proovile panna 3 km pikkusel jooksurajal.


Lõppenud motokrossihooajal MX1 klassis Eestis meistrikulla võitnud, karikavõistluste sarjas ning superkrossis teise koha saanud ning lisaks ka Läti meistrivõistlustel poodiumi kõrgeimale astmele tõusnud Väike-Maarja noor motomees Indrek Mägi võttis nõuks edukale aastale punkt panna koos oma sõprade ja toetajatega.

“Tänan teid kõiki, et olete mind toetanud, minusse uskunud,” tegi ta läinud pühapäeval Ebavere tervisespordikeskuse õuele kogunenud arvukale vihmasadu trotsinud seltskonnale sügava kummarduse.

“Jään lõppenud hooajaga rahule, põhiliseks eesmärgiks oligi meistritiitli võitmine ning selle ma võitsin kindalt: neljast etapist võitsin kolm,” vaatas Saku motoklubisse kuuluv Indrek Mägi kirevale motosuvele tagasi. “Napi eelarve tõttu ei saanud teha talvist ega kevadist laagrit mõnes soojema kliimaga piirkonnas ning sõidutunde jäi väheks, seetõttu läksid esimesed stardid uue Kawasaki tsikliga harjumiseks ja rohkem nagu treeningu eest.”

Indreku sõnutsi pani ta hooaja eel kõvasti rõhku füüsilisele treeningule, tegeles teiste aladega ning leidis võistlemise võimalusi küll sangpommi tõstmises, küll rahvajooksudel, sõudeergo­meetri meistrivõistlustel. Kõik see tuli tsiklisõitudes hiljem  suuresti kasuks.

“Sellise ettevalmistuse pealt oli väga kahju, et eelarve ei võimaldanud tänavu välismaal sõita ja sealt suurvõistluse võidusõitude kogemusi saada,” rääkis  Indrek. “Sinna jäid ehk mõned kiirusesekundidki, ma arvan, aga pole hullu, teen tööd ja näen vaeva ja küll see hetk ka tuleb. Loodan eeloleval suvel saada MX3 sarja mõnele MM etapile sõitma.”

Kindlasti plaanib Indrek tuleval suvel MX1 klassis meistritiitlit kaitsta ning jahtida esikohta ka Open klassis, kus eelmisel hooajal jäi võistluste kattumiste tõttu startimata.

“Tegelikult jäi hooaeg tavapärasest lühemaks. Kui üldiselt tuleb sõidutunde aasta peale 250 ringis, siis sel aastal napp 150 tundi. See on suur vahe. Aga see oli mul ju ka esimene aasta Kawasaki sadulas ning kulus harjumiseks uue sõiduriistaga,” tunnistas Indrek. “Mulle see tsikkel väga meeldib. Tunnen, et Kawa­saki on mark, millega on võimalik arengus edasi minna. Olen rattaga kohanenud, nipid on selged, nii et saan uuele hooajale julgelt vastu minna.”

Järgmiseks motohooajaks valmistumine tema sõnutsi juba käib: tänavugi paneb ta suurt rõhku oma füüsise tugevdamisele, kehalise võimekuse arendamisele. Alati on teda seejuures õpetamas ja innustamas treenerist isa Koit Mägi, kes on kogu tiimi hingeks.

“Olen igapäevastele treeningutele, mida teen teinekord paar korda päevas,  vahelduseks otsinud erinevaid alasid, kus saaks ennast võistlusolukorras proovile panna,” jätkas Indrek Mägi. “Olen sangpommi käinud sikutamas Eesti meistrivõistlustel ning võitnud oma kaalukategoorias hõbemedali. Hiljuti osalesin sõudeergomeetri karikasarja etapil siinsamas Väike-Maarjas ning sain 6 km distantsil viienda koha. Parandasin mullust tulemust, see näitab, et arenen ja olen õigel teel.”

Jaanuaris-veebruaris üritab Indrek Mägi hakata koguma sõidutunde, et siis täiel rinnal uuele motosuvele vastu minna ning teha midagi suurt.

“Kunagi õige noore poisina sai oldud Euroopa võistluskarussellis sees, ega need kogemused pole kuhugi kadunud,” märkis ta. “85cc masinaklassis olin Euroopas kogu aeg tippude seas, tulin DJFM maailmameistriks, olin Kesk-Euroopa meister, Saksa ADAC sarjas alati poodiumil, Euroopa MV etappidel tihti TOP viie hulgas, mitmekordne Eesti meister.”
Sellest aastast on Indrek väga tänulik I. T. Moto Saku motoklubile eesotsas Tiit Kuusega, kes pani oma õla alla ja aitab noort krossisõitjat vajaliku tehnikaga.

“Kui noor inimene oma eesmärgi nimel nii suure pühendumusega töötab ja nii visalt oma sihtide suunas liigub nagu Indrek ning tegelikult kogu tema meeskond, siis mis saab klubil toetamise vastu olla,” kiitis Ebaveres tänuüritusel viibinud ning sportlikus programmiski agaralt kaasa löönud Tiit Kuusk.

Temale ja kõikidele teistele  lahketele abimeestele ja toetajatele jagas Mägide motoperekond - isa ja poja tiim - tänutäheks välja nägusaid poster-tänuplaate.

Tunnustuse pälvisid Väike-Maarja vald (Indrek Kesküla), firmad Reinpaul (Paul Tiisler, Rein Möldre), Estover (Ago Enok), Laki Auto (Sven Valdmaa), IT Moto/Saku Motoklubi (Tiit Kuusk), Egesten (Aivo Küüsma, Erkki Siirak), Varo Grupp (Aandre Rosin), Stadnik Toitlustus (Vladimr Stadnik), RKAMD Ehitus (Randel Darch), Mikkor Saekoda (Mirek Matikainen), ViruTrans (Tõnu Läänemets), Toome Autoveod (Tiit Tomingas), Würth (Aleksander Holst), Actively (Helari Järv), Yamaha Keskus (Tõnu Lill), Estrans (Reio Engman), Agurtrükk (Averi Õun), Dunlop (Janek Lünekund), Motodepoo (Rain Inno), Mööblikeskus (Aivar Arand), Baltmer Consult (Ago Murakas), ABC Ehitaja (Indrek Triebstock), AK Renditeenused (Kaido Ambus), Tesler Grupp (Toivo Tovstik), Kindel Teenus (Krister Kindel), Giseler (Tarmo Onga) ja üksikisikud Rannel Rikken, Verner Aas, Maris Sveters, Neeme-Jaak Paap, Erki Privoi, Tõnu Rummo, Martin Lepiksoo, Hannes Kuusmik, Andrus Vaks, Enno Ilves, Kalev Eesmäe, Allan Aas, Viljar Lond, Indo Pihlak, Mait Liblikmann, Leho Rennit, Rait Luha, Ain Sats, Ants Einsalu, Aivar Reisenbuk, Tarmo Lavone, Sverre Lamp

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles