Rimi kett korraldas äsja kampaania, kus kuu aja jooksul võis lahtist toidukaupa osta oma pakendisse, tehti teavitustööd kilekottidest loobumise ja korduskasutatavate kottide asjus – ikka teadlikuma tarbimise ja keskkonna säästmise nimel.
Tellijale
Repliik: plaaster luumurrule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Samal ajal postitasid ärritunud “keskkonnasõbrad” sotsiaalmeedias kaupluses tehtud pilte müüdavatest plastist ühekorranõudest, kiletatud kurkidest ja plastkarbis tomatitest ning ahastasid, millise alatu silmakirjalikkusega on tegu. Ilmselt nad siis eeldasid, et mitmesaja tootja valmispakendatud kaubal kistakse enne müüki panemist kile ümbert ...