Maanteeameti ida regiooni ehitusvaldkonna juht Anti Palmi selgitas, et rahalisi investeeringuid on Lääne-Virumaale planeeritud tänavu 12,7 miljonit eurot. “Sellest näiteks neli miljonit on kavandatud Rõmeda–Haljala 2 + 2 selle aasta kuluks, kuid see võib veel ka suureneda. Oluline maht on ka pindamisel – 1,75 miljonit 123 kilomeetrile,” ütles Palmi.
Teetööd neelavad 12,7 miljonit
Kõige suuremad ja pikaajalisemad ebamugavused on liiklejail Palmi sõnul ilmselt Rakvere–Luige maantee Saara–Venevere lõigul. Sellel aastal on lõpetamisjärgus ka Paasvere ja Venevere vaheline lõik ning seal on tööde tipphetkedel kindlasti mitu valgusfoori ning peale teekatte ülesvõtmist tuleb arvestada tolmuste oludega.
“Ülejäänud tööd seevastu on võrdlemisi kiiresti sujuvad taastusremondid ehk uute ülekatete asfalteerimised,” kõneles spetsialist. Palmi tõi välja, et liiklusele avaldab mõju ka ehitusobjekt Rakvere–Haljala maanteel kilomeetritel 0,3–1,3 ehk Moonaküla ristmikust Paatna ristmikuni, kus tööd mõjutavad umbes 10 000 – 12 000 inimest päevas.
Paasvere ja Venevere vahelisel lõigul aga tööd juba käivad. Mai alguses alustatakse pindamislõikudel asfaltbetoonist tasanduskihtide laotamist. Leping on sõlmitud juba ka Levala ja Väike-Maarja vahelise lõigu taastusremondiks, kuid täpne tööde algusaeg ei ole veel selge.