Saan viimasel ajal järjepanu telefonikõnesid ettevõttelt, mille usinad müügimehed või -naised tahavad hirmsasti mulle ühte konkreetset eset müüa.
Tellijale
Repliik: väärtuslik aeg
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Siiamaani ei ole neil see õnnestunud. Kahel põhjusel. Esiteks ma ei vaja seda, teiseks olen telefonikõne katkestanud enne, kui nad oma jutuga poole pealegi on jõudnud. Miks?
Sest müügivõtted on läinud nii agressiivseks, et unustatakse elementaarne viisakus ega vaevuta huvi tundmagi, kas mul kõneks parasjagu aega on. Tundub, et toodet tutvustavat teksti lastakse lausa lindilt, ja püüe sellele jutule midagi vahele öelda on tulutu.