"Assa kurat!" hüüatas Valeri Kampus, kui oli autokooli simulaatoril mõned meetrid alla sõitnud ja siis järsku seisma jäänud.
Simulaator – "Assa kurat!"
Kui mehelt küsiti, et palju võis kiirus olla, vastas ta, et umbes 40 kilomeetrit tunnis. Tegelikult võis simulaatori liikuva tooli kõrval käia ehk teisisõnu oli selle kiirus umbes viis kilomeetrit tunnis.
Kampuse sõnul koges ta kahe sõiduki kokkupõrget umbkaudu kolm kuud tagasi. See juhtus ümberreastumisel ja kiirus oli siis ligikaudu 30 kilomeetrit tunnis. Mees meenutas, et siis küll sellist matakat ei käinud, nagu nüüd simulaatoril. Üheks põhjuseks pidas Kampus seda, et sõidukites on siiski vedrustus, pehmed istmed, mis matsu pehmendavad. Simulaator aga koosneb peamiselt metallist. Samas annab see kindla teadmise turvavöö õige kinnitamise vajalikkusest.
Rakvere linna päevade raames Kastani puiesteel korraldatud kreisilaadal on väljas ka maanteeameti koostööpartner OÜ Autosõit. Autokool pakkuski eespool kirjeldatud simulaatoril saadavat kogemust. Sõiduõpetaja Karlo Ehvärt ütles, et nende juurde tulijad on kahte liiki: ühed tahavad nänni saada ja teised tunnevad huvi liiklusohutuse vastu. Pakutavast nännist nimetas Ehvärt turvalisuse teemat kajastavaid voldikuid, prillide puhastamise lappe ja turvavöö pehmendajaid.