Hiljuti alustas loomakaitseorganisatsioon Nähtamatud Loomad kampaaniat, mis kutsub üles Tallinna Kaubamaja Gruppi kuuluvat Selverit loobuma puurikanade munade müügist. Kampaania raames avaldasid loomakaitsjad ka video, milles kliendid lõikavad protesti märgiks Partnerkaarte pooleks.
Vihased loomakaitsjad lõikavad Selveri Partnerkaarte pahameelest pooleks
Loomakaitsjate sõnul on neile laekunud kümneid videoid Partnerkaartide pooleks lõikamisest nii nende vabatahtlikelt kui ka fännidelt. Videote eesmärk on mõjutada Selverit loobuma puurikanade munade müügist aastaks 2025, teatas loomakaitseorganisatsioon.
“Tallinna Kaubamaja Grupi kodulehel on kirjas, et nende põhiväärtusteks on vastutustundlikkus, ausus, läbipaistvus ja usaldusväärsus. Ettevõte, kes klientidele selliseid tõekspidamisi kinnitab, peaks näitama seda ka oma tegudes,” sõnas Nähtamatute Loomade korporatiivsuhete juht Sirly Meriküll, lisades, et grupp on läbirääkimisest loomakaitsjatega keeldunud.
Puurikanade olukord on üha laiema avalikkuse tähelepanu all, sest puurisüsteemid põhjustavad lindudele suuri füüsilisi ja emotsionaalseid kannatusi. Seni on puurikanade munade müümise lõpetamisest teatanud 40 protsenti Eesti jaesektorist, sealhulgas sellised ettevõtted nagu Rimi, Prisma, Maxima ja Stockmann.