Meedialiit uurib kojukande hinnatõusu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Omniva kavandatav hinnatõus teeb lehe kallimaks.
Omniva kavandatav hinnatõus teeb lehe kallimaks. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Eesti Meediaettevõtete Liit esitas reedel Eesti Postile teabenõude, et selgitada perioodika kojukande hinnatõusu vastavust konkurentsiseadusele.

Meedialiit soovib konkurentsiametilt haldusakte, mis seonduvad ameti hinnanguga Eesti Posti perioodika kojukande teenuse kulupõhisusele, ütles liidu tegevjuht Mart Raudsaar. Lisaks taotleb liit kõiki muid asjasse puutuvaid dokumente ja materjale.

Meedialiidu sõnul ei pruugi plaanitud hinnatõus olla kooskõlas konkurentsiseaduse ja postiseadusega. “Uurides Eesti Postilt hinnatõusu põhjuseid, vastas Eesti Post, et nende tegevuspõhist kulumudelit kontrollib konkurentsiamet,” põhjendas Raudsaar pöördumist konkurentsiameti poole. Eesti Posti kaubamärki kasutav Omniva teatas esmaspäeval, et tõstab perioodika kojukande teenuse hindu tulevast aastast 11,1 protsenti, meediaettevõtted on varem teatanud, et hinnatõus on liiga suur.

Tagasi üles