Alkoholist võttis puhkuse rekordarv inimesi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kampaania "Septembris ei joo" plakat.
Kampaania "Septembris ei joo" plakat. Foto: Tervise arengu instituut

Tervise arengu instituudi kampaania "Septembris ei joo", mis kutsus inimesi võtma alkoholist puhkust, püstitas osalenute arvu rekordi. Ettevõtmises osalejaid oli ligi 31 700.

"Meil on hea meel, et alkoholist puhkuse võtmine on igal aastal hästi vastu võetud ning inimeste huvi alkoholivaba ajaveetmise vastu suureneb. Veebis, sotsiaalmeedias ja tavameedias ilmus lugusid osalejatest, jagati muljeid, kommenteeriti edusamme ja kutsuti sõpru ka osalema," kommenteeris TAI alkoholi ja tubaka valdkonna juht Anneli Sammel. Kaks aastat tagasi võttis üleskutse vastu ligi 22 000 inimest, mullu 27 600.

Kampaania üheks osaks olid igapäevased nõuanded sotsiaalmeedias, mis ergutasid puhkust pidama. Lisaks ilmusid üleskutsed tavameedias, tänavareklaamidel, raadios ja televisioonis, kus teemat selgitasid eksperdid. Sel aastal olid eraldi fookuses ka tööandjad, sest alkoholikultuuri kujundamises on oma roll kõigil, kes töötavad inimestega. "Tänu aktiivsele osalemisele oli alkoholi teema septembris ühiskonnas esil. Osalejate omavaheline kogemuste jagamine aitas toetada ka kõhklejaid ning andis põhjust proovida alkoholivaba elustiili ja teisi viise lõõgastumiseks," selgitas Sammel.

Kampaania "Septembris ei joo" toimus programmi "Kainem ja tervem Eesti" raames.

Tagasi üles