Turismiettevõtjad õppisid sotsiaalmeediat kasutama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pealinnast piirilinna.
Pealinnast piirilinna. Foto: logo

Viit maakonda ühendava turismiorganisatsiooni SA Põhja-Eesti Turism ja põhjaranniku LEADER-tegevusgruppide (Põhja-Harju Koostöökogu, Partnerid, Virumaa Koostöökogu ja Kirderanniku Koostöökogu) koostöös toimus teisipäeval Rakveres turismiettevõtetele suunatud sotsiaalmeedia teabepäev.

Teabepäeva eesmärk oli edendada Põhja-Eesti piirkonna turismiettevõtjate turundusteadlikkust, õpetada reaalselt kasutama tänapäevaseid turundustööriistu ja inspireerida osalejaid praktiliste näidetega kasutama sotsiaalmeedia kanaleid.

Teabepäeval jagasid kogemusi Vurr Digitali sotsiaalmeedia eksperdid Madis Trei ja Joosep Raudsepp. Räägiti sotsiaalmeediast Eestis, jagati praktilisi näpunäiteid, millele peab üks hea postitus vastama. Anti ülevaade strateegia loomisest, seirest ja analüüsist, mis siis lõpuks hästi toimis. Arvestades, et tänapäeva külastajat iseloomustab alaline ühenduses olemine, võib öelda, et konkurentsis püsimiseks ei saa enam sotsiaalmeedias turundamisest mööda vaadata. Lisaks müügitulemuste parandamisele suurendavad sotsiaalmeedia keskkonnad külastatavust ja külastajate lojaalsust.

Turismiettevõtjate huvi sotsiaalmeedia teabepäeva vastu oli suur, osales 40 huvilist. Meedia- ja turundusteadlikkuse tõstmine toimus koostööprojekti "Pealinnast piirilinna" raames, mida toetati LEADER-programmist.

Tagasi üles