Selveri kõik kauplused lähevad üle digitaalsetele hinnasiltidele

Selveri kõik kauplused lähevad üle digitaalsetele hinnasiltidele.

FOTO: Hendrik Osula

Selver läheb Eesti esimese jaeketina kõigis kauplustes korraga üle elektroonilistele hinnasiltidele. Muudatus puudutab esimese etapis puu- ja juurviljaosakondi ning viiakse lõpule veebruarikuuga.

"Innovaatilise ja tulevikku vaatava ettevõttena on Selverile väga oluline minna üle lahendustele, mis on nii keskkonda kui ka meie tööprotsesse vähem koormavad. Paberivabad digitaalsed alternatiivid on Selveris saanud standardiks nii turunduses, logistikas kui ka makselahendustes," ütles AS-i Selver juhatuse liige Kristi Lomp.

Peatselt on uuendus sisse viidud keti 53 kaupluses. Kuna värskete viljade hind muutub kõige sagedamini, lisandub uus tehnolooga esimeses järjekorras just selles kaubakategoorias.

Tänu digitaalsetele hinnasiltidele saab toote hinda ja infot vahetada vaid nupuvajutusega. Tehnoloogiat on Selver testinud pikalt valmidusega hinnasiltide põlvkonnavahetusega jätkata ka teiste kaubakategooriate puhul.

Digitaalsetele hinnasiltidele üleminek on osa Selveri paberivabast missioonist, mille esimeses etapis paigaldati kõikidesse Selveri kauplustesse üle Eesti paberreklaame asendavad digiekraanid.

Investeeringu esimese etapi suurus on 0,5 miljonit eurot.

Eesti kapitalil põhinevasse Selveri jaeketti kuulub 53 kauplust, mille all on 101 000 ruutmeetrit müügipinda. Selver annab tööd enam kui 2900 inimesele. 2018. aasta müügitulu oli 454,3 miljonit eurot ning kliendid tegid aasta jooksul 38,8 miljonit ostu. 1995. aastal asutatud kodumaine super- ja hüpermarketite kett Selver tähistab tänavu 25. sünnipäeva.

Tagasi üles