Saada vihje

Neljarealised maanteed saavad tegelikkuseks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Siret Kotka.
Siret Kotka. Foto: Erakogu

Küllap on enamik autojuhte kogenud, kuivõrd tavapärased on Eesti liikluses ohtlikud möödasõidud ja muud manöövrid, mis võivad lõppeda traagiliselt. Eriti ilmekad on näited meie põhiteedelt: Tallinna–Pärnu, Tallinna–Tartu ja Tallinna–Narva maanteelt. Valitsus võttis järgmiseks kümneks aastaks vastu riigiteede hoiukava, mis näeb ette nende kolme põhimaantee valmis ehitamise.

Selle järgi saaks Tallinnast Pärnusse ja Tartusse mööda 2 + 2 maanteed hiljemalt 2030. aastal. Tallinnast Narva aga loodetavasti viis aastat hiljem. Mõistagi tahaks ka praegune valitsus ehitada need neljarealised teed valmis võimalikult kiiresti, kuid peame lähtuma riigi rahalistest võimalustest.

Palju on räägitud sellest, et Eesti suuremate linnade vahelised teed tuleks valmis teha laenu toel, kuid praegune riigieelarve raamistik seda ettepanekut paraku ei toeta.

Kommentaarid
Tagasi üles