Saada vihje

Rimi vähendas veidi keskkonnamõju ja läks üle digitaalsetele kampaaniakleebistele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi.
Rimi. Foto: Zane Bitere/LETA

Keskkonnamõju vähendamiseks ja ostukogemuse lihtsamaks muutmiseks saab Rimi kliendikampaania kleebiseid alates 4. veebruarist koguda ainult digitaalselt Sinu Rimi kaardile. Ka kõigi tulevaste kampaaniate kleebised muutuvad digitaalseks ja neid ei ole enam vaja spetsiaalsetesse raamatutesse kleepida.

“Mitu aastat tagasi alanud kampaaniakleebiste digitaalne kogumine on osutunud meie klientide hulgas väga edukaks,” ütles Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro. “Kliendid on muutunud aastatega keskkonnateadlikumaks ning ühtlasi on digikleebiste kogumine palju mugavam kui kleepsude kleepimine raamatusse. Püüame teha seal, kus vähegi võimalik, keskkonnasäästlikke valikuid ning suuname ka klientide tähelepanu sellele, kuidas oma ökoloogilist jalajälge vähendada.” Nõnda saab vältida näiteks olukorda, kus klient kogemata kleebised ära kaotab. Uus süsteem lihtsustab ka kassapidajate tööd.

Seni oli võimalik koguda kleebiseid nii Sinu Rimi kliendikaardile kui ka kleebiseraamatusse, mis anti kassast. Nüüdsest peab klient esitama digikleebiste kogumiseks iga ostu ajal Sinu Rimi kaardi. Kogutud kleebised lisatakse automaatselt kliendi kaardikontole ja märgitakse ostutšekile.

Kommentaarid
Tagasi üles