Alates 21. veebruarist peab iga SEB internetipanka siseneda sooviv klient algul valima, kas ta on äri- või eraklient, ja seejärel suunatakse ta vastavale sisselogimislehele.
Muutus SEB internetipanga sisselogimisleht
Klientidel, kes logivad internetipanka Smart-ID või Mobiil-ID abil, tuleb lisaks sisestada isikukood. Muutus juurutati kõigis kolmes Balti riigis korraga ja selle eesmärk on tõsta sisselogimise turvalisust.
SEB Balti e-panganduse juht Tammo Otsasoo kõneles, et kliendi staatuse valik ja isikukoodi sisestamine on lihtsad lisasammud, mis võimaldavad vältida sisselogimisel hooletusest tekkinud vigu ja pakuvad lisakaitset ka õngitsusrünnakute vastu.
SEB tuletab meelde, et Smart-ID ning Mobiil-ID PIN-koodide sisestamisel peab klient olema veendunud, et ta kinnitab enda algatatud tegevust. Samuti palutakse olla endiselt ääretult tähelepanelik SMS-i ja e-posti kaudu klientideni jõudvate päringutega, mis sisaldavad otselinke, eriti kiirel tulumaksu deklareerimise ja raha tagastamise perioodil.