Saada vihje

Kolumn: TV reklaamipaus algajatele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
KRISTJAN SVIRGSDEN.
KRISTJAN SVIRGSDEN. Foto: Marianne Loorents

Kümned. Tuhanded inimesed tahavad teada, miks televiisoris näidatava reklaami ajal jõuab loomad ära talitada, õues lume lükata ja kempsus käia. Ja vaadatav saade või film pole veel ikka edasi läinud. Siin toimib reklaamiseadus. Mis ei luba sulle rohkem reklaami näidata, kui on seadusega lubatud.

Seadusega on lubatud reklaami näidata teatud protsent kanali omatoodangu üldmahust. Millest koosneb omatoodangu üldmaht?

Iga kanali süda on loomulikult uudised. Aga nende vahel peab ka ekraan hele olema. Ehk siis programm peab jooksma. Selle programmi järgi hinnataksegi kanali vaadatavust. Mille põhjal, muide, kujunevadki reklaamihinnad. Reklaam omakorda hoiabki telekanalit töös. Teenib tootmiseks raha. Kasumit muidugi ka.

Kommentaarid
Tagasi üles