Telia avas Põhjakeskuses uue näoga esinduse

Copy
Telia esindus Rakveres.
Telia esindus Rakveres. Foto: Telia

Telia avas Rakvere Põhjakeskuses uuenenud kontseptsiooniga esinduse, kus varasemast enam on klientide teenindamisel pandud rõhku interaktiivsele ja digitaalsele lähenemisele.

"Lähtuvalt oma ülesehitusest toetab uus esindus proaktiivsust ning vahetut suhtlust kliendiga," ütles Telia Eesti eraklientide müügi- ja teenindusüksuse juhi kohusetäitja Katre Liiberg.

Kauba väljapanekul kasutab uuenenud esindus näidistesaali strateegiat, mida toetavad interaktiivsed ekraanilahendused ja konsultantide töövahendid. 

Värskenduskuuri läbi teinud esinduses on Telia konsultantide peamiseks töövahendiks kaasaskantavad sülearvutid, et nendega dokumente allkirjastada ja sujuvamalt koos kliendiga parimaid teenuselahendusi valida. Töövahendiks on ka interaktiivsed iseteenindusekraanid, kus klient kas üksi või koos konsultandiga Telia iseteenindust või e-poodi saab kasutada.

Märksõnad

Tagasi üles