Toidukulleriteenuse kvaliteet kõigub seinast seina

Aivar Ojaperv
, ajakirjanik
Copy
Pätsi Pitsakohviku juhataja Rando Hallik kehastub sageli ise toidukulleriks, kuid mõnikord tuleb tal kasutada ka taksojuhtide abi.
Pätsi Pitsakohviku juhataja Rando Hallik kehastub sageli ise toidukulleriks, kuid mõnikord tuleb tal kasutada ka taksojuhtide abi. Foto: Ain Liiva

Rakveres toitu koju tellides tasub enne uurida, kas teenus käib nii-öelda uksest ukseni või jääb kuller teid tänavale ootama. “Tegelikult ei ole see normaalne, kui ma pean väikese tita kõrvalt viiendalt korruselt alla tulema ning kusagil tänaval toidupakke vastu võtma ja raha maksma,” pahandas rakverlanna Riina.

Lõunasöögi koju või kontorisse tellimine on ühtpidi mugavusteenus, aga mõnedele inimestele ka hädavajalik: kes on haige, kes liikumispuudega invaliid, kes väikelapsega kodus.

“Rakveres kahjuks pahatihti puudub normaalne teeninduskultuur,” rääkis Riina. “Kui Tallinnas tellid toidu koju, siis tuleb kuller sulle ukse taha või helistab õuest ja palub end trepikotta sisse lasta. Meil teatab kulleriks olev taksojuht, et toit on kohal, ja ei suvatse autost väljagi tulla. Aga ma ei telli sööki ju ilmaasjata koju, mul on selleks põhjus. Ma olen nõus teenuse eest maksma, kuid siis olgu teenus ka oma nime väärt.”

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles