Eesti Post suleb ajutiselt postipunktid (1)

Copy
Postipunkt Ubja kaupluses.
Postipunkt Ubja kaupluses. Foto: Ain Liiva

Eesti Post osutab eriolukorra ajal postiteenust postkontorites ning iseteeninduskanalites, ajaleht ja kiri jõuavad postkastidesse nagu ikka. Muudatusena on alates 17. märtsist ajutiselt suletud kõik postipunktid kuni eriolukorra lõppemiseni.

Postipunkt on postiasutus, kus postiteenuseid vahendab näiteks külapood või raamatukogu.

"Jätkame eriolukorra ajal postiteenuse osutamist ainult nendes kanalites, kus saame ise tagada kõikide erakorraliste nõuete täitmise," ütles Eesti Posti teeninduskanalite üksuse juht Eve Vuks. "Samuti vähendab postiteenuse ajutine peatamine postipunktides inimkontaktide arvu sealse töötaja jaoks, kes oma põhitöö tõttu niikuinii klientidega kontaktis on."

Inimkontaktide vähendamiseks postkontorites palub Eesti Post klientidel võimaluse korral eelistada iseteeninduskanaleid: e-poodi, kust saab postmargid ja ümbrikud tellida endale koju postkasti, ning pakkide saatmiseks ja kättesaamiseks pakiautomaate.

Ühtlasi palub ettevõte võimaluse korral maksta klientidel postkontoris pangakaardiga.

Kõik postipunktidesse minema pidavad saadetised suunatakse Rakvere postkontorisse või pakiautomaati.

Igal kliendil on võimalik saadetis ka ise pakiautomaati suunata (suunamine on tasuta) või postikulleriga koju tellida, kus see kokkuleppel kliendiga kontaktivabalt edastatakse. Seda saab teha Omniva klienditeeninduse kaudu. Samuti on võimalik saadetiste hoiutähtaegasid tasuta pikendada nii postkontoris kui ka pakiautomaadis, et minna saadetisele järele endale sobivamal ajal.

Omniva pakiautomaadid asuvad õues, kus nakatumise risk on madalam. Pakiautomaatide puutetundlikke ekraane puhastatakse pidevalt, kuid neid saab kasutada ka nii, et klient ei pea ühiskasutatavate pindadega füüsiliselt kokku puutuma. Omniva pakiautomaadi ekraan on kasutatav kinnastega ja kauba tasumisel on võimalik kõikides automaatides kasutada kontaktivaba viipemakset.

Tagasi üles