Algas traditsiooniline sinilillekampaania

Sinilillekampaania toimub tänavu veidi teistmoodi, kuid toimumata see ei jää.

FOTO: Kristjan Teedema

Eile algas seitsmes sinilillekampaania “Anname au!”, millega kutsutakse kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide tunnustamiseks kandma sinilillemärki.

Valitsuse kehtestatud eriolukorrast tulenevate piirangute tõttu on mõningal määral muutunud kampaania formaat, kuid sellegipoolest kutsutakse veteranikuul veteranidele au andma.

“Anname au meie veteranidele ning tunnustame neid tehtud töö eest, seekord küll ilma sinilillejooksudeta, liigume individuaalselt,” rääkis Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingu juhatuse esimees ülemveebel Enn Adoson.

“Sinilillekampaania kutsub lisaks veteranide tunnustamisele pöörama tähelepanu tervislikele eluviisidele, ja seda saab teha igaüks vastavalt eriolukorra reeglitele ka kodus,” lisas Adoson.

Sinilillekampaaniaga väärtustatakse tervisesporti ning sellel aastal kutsutakse inimesi kampaanias osalema hoopis sotsiaalmeedia vahendusel. Kuna eriolukorra tõttu on rahvakogunemised keelatud, jäävad ära sinilillejooksud ja veteranipäeva Veteranirock.

Seekordses sinilillekampaanias antakse veteranidele au kodus aktiivne olles. Toetajaid oodatakse osalema veteraniväljakutses, kus tuleb, sinilill rinnas, teha kahe minuti jooksul nii palju kätekõverdusi või istesse tõusu harjutusi, kui on suutlikkust.

Tegevus tuleb jäädvustada fotole või videole, lisada saadud tulemus ja jagada seda sotsiaalmeedias, kasutades märksõna #veteraniväljakutse, ja nimetada kolm sõpra, kes peaksid selle tulemuse ületama. Väljakutses saab osaleda kogu aprillikuu jooksul.

Tänavu kevadel kogutakse annetusi, et toetada veterane, nende lähedasi ning tervishoiu- ja spordivaldkonda laiemalt.

Kampaania kestab 30. aprillini. 

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles