Rahvakultuuri keskus muutis nime, logo ja kodulehte

Eesti rahvakultuuri keskuse uus logo.

FOTO: Eesti rahvakultuuri keskus

Rahvakultuuri keskus, mis kannab 6. aprillist Eesti rahvakultuuri keskuse nime, võttis kasutusele uue kodulehe.

Koduleht on uuenenud nii disaini, ülesehituse, funktsionaalsuse, värvigamma kui ka sisu poolest. Muutunud on ka asutuse sümboolika alates logost ning lõpetades muude visuaalse identiteedi kujunduslike elementidega.

Eesti rahvakultuuri keskuse uus logo põhineb rahvapärimuslikul ornamendil – ilmarattal. Selle kodarad sümboliseerivad kaheksat ilmakaart ning nende keskpunkt rahvapärandi üksikute osade – kunsti, käsitöö, rahvatantsu, muusika, näitekunsti, luule, tavade, toidukultuuri ja palju muu pärandisse kuuluva kohtumist. Logo stiliseering on tikandil põhinev ja see väljendab ehedust, isetegemist, erilisust ning teatavat korrapäratust – olulisi väärtusi, mis rahvakultuuri loovad ja edasi kannavad.

Võrreldes eelmise kodulehega on uuel lehel enam tähelepanu pööratud lihtsusele ja info leitavusele. Lisandunud on ka vaegnägijate vaade. “Üllatava energialaengu saavad need, kes külastavad meie uut kodulehte ning tutvuvad rahvakultuuri valdkondade peremärkide ning nende kasutamisvõimalustega,” ütles Eesti rahvakultuuri keskuse direktor Kalle Vister.

Uus veebileht vajab harjumist ja sissetöötamist. Iga päev lisandub lehele täiendusi ja tehakse parandusi. Eesti rahvakultuuri keskuse töötajad paluvad võimalike ebamugavuste pärast vabandust ja on tänulikud kõikide täpsustuste eest. Oma tähelepanekutest tuleks teada anda e-aadressil kaja.mots@rahvakultuur.ee.

Uue kodulehe ja visuaalse identiteedi valmistas Ad Angels OÜ ja kodulehe jaoks vajaliku uuringu tegi Miltton JLP OÜ.

Eesti rahvakultuuri keskus on kultuuriministeeriumi allasutus, mis möödunud aastal kolis Viljandisse.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles