![Rakkes hukkus rongile ette sõitnud jalgrattur.](http://f9.pmo.ee/e2KSH6FjQoq8os3MdHgaLYYazaw=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2020/06/15/13154274t1hda71.jpg)
Eile kell 13.13 juhtus Rakke alevikus traagiline liiklusõnnetus, milles hukkus rongilt löögi saanud eakas jalgrattur.
Eile kell 13.13 juhtus Rakke alevikus traagiline liiklusõnnetus, milles hukkus rongilt löögi saanud eakas jalgrattur.
Esialgsetel andmetel ületas 89-aastane mees jalgrattaga sõites raudteed foori ja tõkkepuuga reguleeritud ülekäigukohas, kui jalgratturitele ja jalakäijatele põles keelav tuli. Mees suri saadud vigastustesse sündmuskohal.
Rakvere politseijaoskonna patrullitalituse juhi Tauno Lempu sõnul on tegemist äärmiselt kahetsusväärse juhtumiga, mida saanuks vältida.
“Kui ülekäigukoht on varustatud nii foori kui ka tõkkepuuga, teeb see raudtee ületamise palju turvalisemaks kõigi liiklejate jaoks. Kindlasti peab olema hoolas ja mitte eirama foori keelavat märgutuld või proovima enne tõkkepuu langemist veel viimasel hetkel läbi lipsata. Need minutid, mis üritatakse kokku hoida, ei ole seda riski väärt,” rääkis Lempu. “Jalgratturitel tasub kindlasti raudtee ületamisel jalgrattalt maha tulla, et raudteed rahulikult ületada.”
Rongis oli õnnetuse hetkel 120–140 inimest, keegi reisijatest vigastada ei saanud. Kuna õnnetuse tõttu jäi sündmuspaik menetlustoiminguteks suletuks, telliti rongireisijatele järele asendusbussid.
Juhtumi kõigi asjaolude väljaselgitamiseks alustati kriminaalmenetlust.
Tänavu on Eesti jalgratturitega juhtunud eelmise aasta sama perioodiga võrreldes pea kaks korda rohkem liiklusõnnetusi – 134. Liiklusõnnetuses on hukkunud kolm ja vigastada saanud 125 ratturit. Ida prefektuuris on juhtunud 13 liiklusõnnetust, hukkunud on kaks ja viga saanud 11 jalgratturit.
Eelmisel aastal juhtus jalgratturitega sama ajaga seitse liiklusõnnetust, vigastada sai seitse ratturit.