Rakvere on Eesti inimeste lemmiktoidubrändide esikümnes

Anu Viita-Neuhaus
Copy
Kantar Emori uuringust selgus, et Rakvere kaubamärk on jätkuvalt Eesti inimeste lemmikute esikümnes.
Kantar Emori uuringust selgus, et Rakvere kaubamärk on jätkuvalt Eesti inimeste lemmikute esikümnes. Foto: MEELIS MEILBAUM/VIRUMAA TEATAJA

Pika ajalooga maiustusebränd Kalev, mis kuulub Eesti inimeste lemmikute hulka ka üleüldiselt, püsib toidubrändide seas ülekaalukalt tipus, kuigi veidi on edumaa järgnevate kaubamärkide ees kahanenud, selgus Kantar Emori mais tehtud uuringust. 

Esikümnesse mahtus teiste seas liha ja lihatoodete kaubamärk Rakvere.

HKScan Estonia brändi- ja kommunikatsioonijuht Triin Lõoke rääkis, et Rakvere on pälvinud Kantar Emori korraldatavas igaaastases meeldivaimate toidu- ja joogibrändide uuringus kõrgeid kohti kogu uuringuperioodi jooksul.

"Sel aastal olime neljandal kohal ja see näitab Rakvere kindlat positsiooni tarbijate südametes ning eelistustes, mille üle tunneme suurt uhkust. Rakvere on väga pika ajalooga eestimaine lihabränd, mille ajalugu ulatub juba 130 aasta taha, ning pingutame igapäevaselt, et pakkuda eestimaalaste toidulauale maitsvat, kohalikku ja tervislikku toitu," kõneles Lõoke. Ta lisas, et tulemused näitavad, et eestimaalased armastavad Eesti toitu. "See on eriti saanud kinnitust möödunud kuudel, kui räägiti palju kohaliku toidutootmise olulisusest ja riiklikust toidujulgeolekust," märkis Triin Lõoke.

Uuringujuht Katrin Männaste rääkis, et meeldivaimate toidubrändide esikümme näitab, et toidubrändide puhul hindavad Eesti tarbijad kohalikke, ennast tõestanud tegijaid. Vanuse lõikes kaubamärgieelistus küll erineb: keskealised ja vanemad tarbijad väärtustavad Kalevi kõrval valdavalt toidu põhikategooriate ehk liha-, piima- ning teraviljatoodete brände. 

Kaubamärkide edetabeli uuringus kõnetas Emor veebiintervjuudes 1304 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat. Uuringusse kaasati 96 toidubrändi. Iga vastaja valis logodega nimekirjast kuni viis talle kõige meeldivamat brändi. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles