Grossi Toidukaubad kasvatas käivet kõige rohkem (2)

Aivar Ojaperv
, ajakirjanik
Copy
OG Elektra kontserni käibekasvule aitab kaasa ka aastavahetuse paiku avatud suur logistikaladu.
OG Elektra kontserni käibekasvule aitab kaasa ka aastavahetuse paiku avatud suur logistikaladu. Foto: Vladislav Musakko

Eesti toidukaupade jaekettidest kasvatas 2019. aastal käivet kõige rohkem Grossi Toidukaubad: 11,8 protsenti võrreldes 2018. aasta käibega. Käibekasvu poolest on teisel kohal Coop. “Suhtarvudes oli meie kasv kõige suurem, absoluutnumbrite poolest jääme suurtele kettidele muidugi alla,” ütles OG Elektrale kuuluva jaeketi omanik Oleg Gross.

Ettevõtja nimetas kaks olulist märksõna, miks Grossi Toidukaupadel hästi läheb. “Eestimaine sealiha ja hinnapoliitika,” rääkis ta. “Värske liha ja lihatooted on see trump, mis meid konkurentidest eristab. Täna on Eestis nõudmine sealiha järele suurem, kui kodumaine tööstus suudab toota – vajakajääk on umbes 30 protsenti. Meie kasvatame ja töötleme sigu ise, oleme ühtlasi Lääne-Virumaa suurim seakasvataja.”

OG Elektrale juba varem kuulunud seafarmid said lisa aasta alguses, mil kontsern ostis ära farmer Indrek Klammeri pankrotistunud ettevõtetele kuulunud Viru-Jaagupi ja Küti seafarmi. “Kui kodumaine sealiha on Eestis puudujäägis, siis kust sa mujalt seda ikka saad, kui ise ei tooda,” resümeeris Gross. “Teine asi, mis meie käibe pidevas kasvus hoiab, on hinnapoliitika. Eesti inimene loeb jätkuvalt toidule kuluvat raha ja meie püüame oma hinnataseme hoida konkurentide omast madalamal, mis on ka õnnestunud.”

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles