Kadrinas toimusid hariduskogu mõttetalgud

Piret Saul-Gorodilov
Copy
Kadrina hariduskogu mõttetalgutel arutleti Kadrina hariduselu tuleviku üle.
Kadrina hariduskogu mõttetalgutel arutleti Kadrina hariduselu tuleviku üle. Foto: Kadrina vallavalitsus

Täna toimusid Kadrina huvikeskuses hariduskogu mõttetalgud, mis kandsid nime „Kadrina hariduselu 2030 – mis oleks, kui…?“. 

Hommik algas Kadrina keskkooli füüsilise seisuga tutvumisega, mille käigus tõi direktor Arvo Pani välja kooli suurimad plussid ja miinused. Mõttetalgutel osales 33 kogukonna erinevate osapoolte esindajat. Kaasatud olid parimad jõud töörühmade liikmete näol, kellega koos keskenduti eesmärgile.

Päeva esimene pool oli pühendatud mõtte- ja rühmatööle. „Teie olete täna siin, te olete patrioodid. Te räägite kaasa ja see on väga oluline,“ kiitis moderaator Aivar Soe kõiki kohal viibijaid. Soe eestvedamisel toimusid aktiivsed ajurünnakud, mille käigus hoiti fookust ning pakuti välja huvitavaid ideid kolmeks erinevaks starteegiliseks arengusuunaks. Mõttetalgud viidi läbi tegevusmudeli meetodil, mis võimaldab pakkuda rohkelt häid ideid arenguks, analüüsida, valida tunnused ideede hindamiseks, uurida ja hinnata pakutud ideid.

Hariduskogu tegevuse eesmärk on konstruktiivsete arutelude kaudu leida Kadrina kogukonna enamust rahuldav konsensus Kadrina Keskkooli arengu küsimuses, kaasates selleks kõiki asjasse puutuvaid osapooli. "Meile teadaolevalt pole kuskil valdades sellist arutelu varem tehtud," ütles idee algataja Juhan Viise, kes arvas, et teised võiksid eeskuju võtta. Kadrina Hariduskogu loomise idee ajendiks oli 25.jaanuaril toimunud valla hariduskonverents „Kadrina 2030 – millist kooli me tahame?“ 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles