Kümnendi jagu ilu Rakveres

Veiki Ojaperv
, ajakirjanik
Copy
Ettevõtte tegevjuhi Marge Kallaste (paremal) sõnul on klienditeenindaja üheks tähtsamaks töövahendiks naeratus.
Ettevõtte tegevjuhi Marge Kallaste (paremal) sõnul on klienditeenindaja üheks tähtsamaks töövahendiks naeratus. Foto: Marianne Loorents

Belle Stuudio on kohalike välimuse eest hoolitsenud juba kümne aasta jooksul ja tegut­semishoog vaibumise märke ei näita. Pisikesest, 40-ruutmeetrisest toast on kasvanud Rakveres hästi tuntud salong, mis pakub tööd 12 inimesele.

Belle Stuudio sai alguse pisut rohkem kui kümme aastat tagasi, kui selle tegevjuht Marge Kallaste kirjutas Eesti ettevõtluse sihtasutusele (EAS) projekti, mis üle ootuste hästi ka toimima hakkas. EAS-i antud starditoetus õigustas ennast igati, sest juba poole aastaga oli see riigile tööjõu- ja riiklike maksudena ringiga tagastatud ning Belle Stuudio sai tegeleda laienemisplaanidega. “Stuudioga alustasime neljakesi, kõik me olime iluvaldkonnas pikalt juba töötanud, teadsime, mida me teeme,” rääkis Kallaste.

Ettevõtte edu saladus seisneb pidevas progressis ning järk-järgult asuti salongi laiendama: alguses lisandus pisike kõrvalruum, siis juba pea kogu alumine korrus. “Meie eesmärk oli algusest peale uusi töökohti rajada ning seda me ka edukalt teinud oleme. Praegu toob ettevõte leiva lauale 12 inimesele, detsembris liitub meiega veel üks juuksur,” selgitas Kallaste. Marge Kallaste on iluteeninduses töötanud juba peaaegu 30 aastat ning lähitulevikus kääre põõsasse visata ei kavatse. “Ma ei nimeta ennast ettevõtte omanikuks, ma olen Belle Stuudio tegevjuht. Mulle meeldib jätkuvalt tööd ka klientidega teha,” ütles Kallaste, kes tunneb end stuudios kõige paremini juuksuriametis. Tema sõnul on just kliendid ettevõtte tugitala. “Nõnda väikeses linnas nagu Rakvere on äärmiselt oluline, et me tunneme oma klienti ja väärtustame teda. See eeldab lisaks kõrgele teenuse kvaliteedile pidevat suhtlust, klientidel on tunne, et nad on alati tagasi oodatud.”

Tagasi üles