Haljala korvpallipoiste vormi ehib edaspidi uhke logo

Copy
Korvpallivõistkonna Haljala Härjad logo.
Korvpallivõistkonna Haljala Härjad logo. Foto: Karmo Ruusmaa

Korvpallisõpradele on kindlasti tuttavad paljud toreda huumoriga vürtsitatud korvpalliteemalised joonistused ja karikatuurid, mille autor on illustraator Karmo Ruusmaa. Sama mees tegi hiljuti logo Haljalas korvpallitreeningutel käivate laste grupile, kirjutab ühismeedia leht Rakvere korvpall.

Lisaks joonistustele ja karikatuuridele on Karmo Ruusmaa aidanud kujundada kaubamärke ja teinud töid rahvusvahelistele firmadele, asutanud oma rõivabrändi ning joonistanud isegi USA räppartistidele.

Tema tehtud on ka näiteks pilt "NBA last supper", millel on kujutatud maailma tugevaima profikorvpalliliiga NBA staare söögilaua taga omavahel suhtlemas ja ketse uudistamas. Töö jäljendab maailmakuulsa maalikunstniku Leonardo da Vinci maali "Püha õhtusöömaaeg".

Viimati ulatas Ruusmaa abikäe Haljalas korvpallitreener Madis Putko juhendamisel harjutavatele väikestele korvpallilastele, kujundades nende tiimile logo, mis kujutab härga. Nendest kossupoistest kuulebki edaspidi kui Haljala Härgadest.

Miks just Haljala Härjad? Madis Putko rääkis, et mõte eraldi logost tekkis juba siis, kui trennis käivate laste hulk hakkas plahvatusliku kiirusega kasvama. "Meil on praeguseks harjutamas ligi nelikümmend poissi. Lapsevanemate Marco ja Eleri Aitmaniga tekkis koostöös idee, et parema kambavaimu tekitamiseks vajame lisaks muule oma logo. Midagi, mis noori ühendaks ja samal ajal väljaspool koduvalda teistele tutvustaks," kõneles korvpallitreener.

Haljala Härgade logo valmistamiseks piiluti ka aegade hämarusse, uuriti Haljala ajalugu ja asulale nime paneku tausta. Üks rahvajuttudest räägib, et Haljala kiriku ehitamisel rakendati härjad palkide ette ja lasti loomadel neid omapäi tassida. Kohale, kus härjad peatusid, pidi ehitatama kirik.

Tagasi üles