Tortide müük peegeldas pühade tähistamist väiksemas pereringis

Piret Saul-Gorodilov
Copy
Suurima tähelepanu osaliseks said AS-i Pihlaka tordid eelmisel aastal, kui eratellija 100 vikerkaarevärvides sefiiritordiga peaminister Jüri Ratast superministeeriumi ees üllatas.
AS Pihlaka oli aktsiooni puhul kõigest tellimuse täitja, kes arvestab kõigi oma klientide soove tootmisest tulenevate võimaluste piires.  
 
Suurima tähelepanu osaliseks said AS-i Pihlaka tordid eelmisel aastal, kui eratellija 100 vikerkaarevärvides sefiiritordiga peaminister Jüri Ratast superministeeriumi ees üllatas. AS Pihlaka oli aktsiooni puhul kõigest tellimuse täitja, kes arvestab kõigi oma klientide soove tootmisest tulenevate võimaluste piires.    Foto: Tairo Lutter

Tavaliselt said suured kondiitriärid pühade ajal tellimusi mitmekilostele tortidele ja kookidele. Sel aastal on muutused tajutavad ka tordimüügis. Kondiitritoodetel oli hea minek, kuid peamiselt küsisid maiasmokad kiloseid ahvatlusi.

Pihlaka müügijuht Tiina Põllu ütles, et tegelikult lähevad väiksemad tordid alati rohkem müügiks, aga seekord kasvas läbimüük märgatavalt. "Koguni jõuluajal läksid tordid üllatavalt hästi kaubaks. Tavaliselt ostetakse neid rohkem aastavahetusel. Kuigi prognoosisime väiksemat müüki, olid tulemused vastupidised," rääkis müügijuht.  

Rohuaia kohviku perenaine Laivi Verkraud kõneles, et kohvikut külastavate inimeste hulk on väikemaks jäänud, aga tallegi üllatuseks oli jõulude ja aastavahetuse tortide-kookide tellimine väga korralik. "Sünnipäevatorte tellitakse ilmselgelt vähem," rääkis Laivi ja nõustus sellega, et inimesed siiski võtavad piiranguid tõsiselt ja tähistamine toimub väiksemas ringis või ei toimu üldse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles