Eelmisel aastal korraldas Telia koostöös lastekaitse liidu ning haridus- ja noorteametiga laste nõuandva paneeli uuringu mõistmaks, mil moel kohanesid õpilased distantsõppega eriolukorra ajal. Koolinoored on reeglina distantsõppega rahul, ligipääs koolitöödeks vajalikele digivahenditele on väga hea ning positiivsena nähakse nii pikenenud und kui ka mitmekesisemat söömist.
Tellijale
On aeg õppida oma lastega äppide kaudu suhtlema
Ometi kasvas ekraani taga veedetud aeg hüppeliselt, iseseisva töö maht suurenes märkimisväärselt ja õppimiseks kulunud tunnid kippusid venima hilisõhtusse. Paradoksaalsel kombel kasvatas tehnoloogiline digivabadus meie koolilaste koormust. Võib öelda, et need õpilased, kel oli juba kontaktõppes raskusi, kogesid seda eriolukorra ajal veelgi enam.