Aastasadu eksisteeris mudel, kus üks on info andja ning kõik ülejäänud info tarbijad. Areng toimus pelgalt mahu ja kvaliteedi tõusus. Raamatutest sai trükimasina leiutamisega esimene massilise info jagamise vorme. Järgmine hüpe toimus raadio tekkimisega ning sealt edasi ei võtnud enam kaua aega, kui leiutati televisioon. Kuigi inimeste hulk, kelleni ühest allikast antud info võis jõuda, kasvas nende leiutiste tõttu hüppeliselt, ei muutunud sellest mudel, et üks annab infot ja ülejäänud tarbivad.
Tellijale
Kiri: infodžunglis aitab orienteeruda meediapädevus
Info jagamise mudel muutus interneti tekkimise ja meediaformaadiks saamisega. Selle muutusega oleme jätkuvalt info tarbijad, aga meist on saanud ka info andjad. Me kõik võime reageerida uudistele, jätta sellele oma kommentaare, anda hinnangu sisule või saata uudisele fotode, videote või tekstidena täiendust.