Õpilased saavad võistu kraanivee joomist reklaamida

Inna Grünfeldt
, ajakirjanik
Copy
Kraanivee joomine teeb keskkonnale heateo.
Kraanivee joomine teeb keskkonnale heateo. Foto: Peeter Langovits/Postimees

Reklaamikonkurss "Veendumus" kutsub 6.–12. klasside õpilased looma reklaame, et veenda oma vanemaid, sõpru ja teisi õpilasi selles, et kraanivee joomisega saab teha heateo nii keskkonnale, oma tervisele kui ka rahakotile.

Reklaamikonkursil "Veendumus", mille ülesandeks on tuua tähelepanu kraanivee joomise kasudele, võivad õpilased konkursitöö esitada individuaalselt või kuni kolmeliikmeliste võistkondadena. Registreerimine kestab 15. aprillini.

Õpilastele antakse kasutamiseks teaduslikult tõestatud faktid kraanivee kasulikkuse kohta ja reklaami tegemise tööriistad kampaania korraldamiseks.

"Tänased koolinoored on väga keskkonnateadlikud ja soovivad teha targemaid tarbimisotsuseid. Neid mõjutavad Greta Thunberg ja liikumine "Fridays for Future" ning suur hulk õpilastest on veendunud, et inimesed saavad ise planeedi hoidmiseks palju ära teha. Reklaamikonkursi "Veendumus" kaudu avaneb õpilastel nüüd võimalus oma ideed ellu rakendada, et nende kaudu ka päriselt maailma muuta. Konkursi käigus töötatakse välja reklaamikampaania, millega kutsutakse üles eelistama kraanivett pudeliveele, et väheneks veetootmise keskkonnajalajälg ning plasti ja prügi hulk. Parim noorte loodud reklaamikampaania läheb ka päriselt kasutusse," selgitas Tallinna Vee kommunikatsioonijuht Laura Korjus.

Konkursi käigus viivad reklaamieksperdid läbi online-seminare ja juhendavad meeskondi konkursitöö valmimisel. Näiteks räägib agentuuri Not Perfect loovjuht, moehuvilisest reklaamiinimene Anne Vetik sellest, kuidas luua head reklaami ja koostada turundussõnumeid. Digiturundusagentuuri Vurr loovjuht, videoprodutsent ja sisulooja Lauri Pedaja juhendab digitaalse sisu ja sotsiaalmeediareklaamide loomisel. Räppar Metsakutsu ehk Rainer Olbri, kes on visuaalse disainerina ametis mobiilirakendusi testivas firmas Testlio, annab graafilise disaini näpunäiteid.

Laura Korjuse hinnangul annab konkurss kooliõpetajatele võimaluse teha oma koolitunde huvitavamaks. "Konkursil kaasa löömine on ideaalne võimalus rikastada distantsilt läbiviidavaid koolitunde kvaliteetse videosisuga ja omandada turunduse ja digitaalse kommunikatsiooni valdkonnas uusi oskusi, mis kuluvad ära igal elualal tegutsedes," nimetas ta.

Lisainfot konkursi kohta leiab aadressilt www.veendumus.ee

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles