Swedbank lisas alates reedest oma mobiilirakendusse digitaliseeritud kaardihalduse funktsiooni, mis võimaldab vaadata, peatada ja kustutada oma maksekaarte eri digirahakottidest ning näha teenuseid, millega klient on sidunud oma kaardi.
Swedbanki äpis saab nüüd hallata digitaliseeritud kaarte ja tellimusi
"Kui veel mõni aasta tagasi maksime kaardiga peamiselt poes kohapeal, siis nüüd on eri kaardimaksevõimalusi palju enam. Näiteks saab kaardiga tasuda muusika, filmide ja arvuti- või mobiilimängude eest. Tellimusteenuseid ja digirahakotte võib koguneda lausa nii palju, et neid kõiki on raske meelde jätta ja hallata. Nüüd on võimalik Swedbanki rakenduses ka oma digitaalsetel kuludel paremini silma peal hoida," selgitas Swedbanki klienditeenuse juht Ede Raagmets.
Swedbanki rakenduses hakatakse automaatselt kuvama digirahakotte ja kliendi kaartidega seotud tellimusi juhul, kui teenuseosutaja kasutab digitaalset kaardilahendust. Digitaliseeritud kaardihaldus on mõeldud Mastercardi maksekaartide jaoks. Lisaks aitab see funktsioon meelde tuletada ammu ununenud tellimusi, mida saab teenuseosutaja lehel uuendada või kustutada.