Ettevõtete sotsiaal­meedia­kontodel esineb hulgaliselt rikkumisi

Piret Saul-Gorodilov
Copy
Vahel on uus ost vaid hiirekliki kaugusel, aga müügitingimused võivad olla mitmeti mõistetavad.
Vahel on uus ost vaid hiirekliki kaugusel, aga müügitingimused võivad olla mitmeti mõistetavad. Foto: Arvo Meeks

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) korraldatud sotsiaalmeedias tegutsevate ettevõtete kontrollist selgus, et paljudel kauplejatel on Facebooki veebilehel avaldatud puudulikud tüüptingimused. “Tarbijale tuleb anda lepingueelne teave enne lepingu sõlmimist ehk ostu sooritamist või tellimuse kinnitamist,” toonitas TTJA ettevõtluse osakonna kaubandustalituse jurist Elnara Nadžafova.

“Lepingueelne teave on oluline, et anda tarbijale kogu vajalik informatsioon läbimõeldud ostuotsuse tegemiseks. Teave ja müügitingimused peavad olema veebilehel paigutatud selliselt, et need on lihtsalt märgatavad ning esitatud selgel ja arusaadaval viisil,” lausus ta.

Järelevalve projekti eesmärk oli kontrollida, et ka sotsiaalmeediakauplejad kasutaksid tarbijatega lepinguid sõlmides tarbija õiguseid tagavaid tüüptingimusi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles