Toimetuselt küsiti huvitava olukorra kohta, kus e-poest tellitud kauba asemel saadeti kallim kaup. Odavama toote saatmise puhul on teguviis siililegi selge: tarbijal tuleb kasutada 14 päeva pikkust õigust toote tagastamiseks või hinnavahe tagasi nõudmiseks. Kallima toote saamise puhul võib aga jääda kiusatus see endale jätta. Uurisime kas niimoodi tohib teha.
Tellijale
Tarbijakaitse selgitab: mida teha, kui kaupmees saadab kallima toote?
Toimetuselt küsiti huvitava olukorra kohta, kus e-poest tellitud kauba asemel oli saadetud kallim kaup. Odavama toote saatmise puhul on teguviis siililegi selge: tarbijal tuleb kasutada 14 päeva pikkust õigust toote tagastamiseks või hinnavahe tagasi nõudmiseks. Kallima toote saamise puhul võib aga tekkida kiusatus see endale jätta. Uurisime, kas niimoodi tohib teha.