Rohuaia kohvikus leti taga seisev Anželika tunnistas, et vaktsineerimistõendi või muude ohutust tõendavate dokumentide küsimine, näiteks mitte vanema kui 72-tunnise negatiivse tulemusega kiirtesti või haiguse läbipõdemise kohta, toob iga päev kaasa palju pahaseid kliente. Esmaspäeva pärastlõunaks oli neid kohvikus olnud neli-viis.
"Jätate meid nälga, läheme mujale," vahendas Anželika pahaste inimeste sõnu. Mujale minekust aga on mõnele vähe. Anželika sõnul postitatakse veel sotsiaalmeediasse kommentaar, et sisse ei lastud, teenindus oli väga vilets ja jäeti nälga.
"Me lihtsalt teeme oma tööd," jätkas Anželika. Aga pahane klient viitab halvale teenindamisele, kuigi teenindust ju otseselt ei olnudki, sest seaduses määratletud dokumendita teenindada ei tohi.
Pahased kliendid kipuvad pahatihti oma meelsuse väljendamisel ropendama. Füüsiliseks vastuhakuks pole Anželika sõnul veel läinud.
Kiirtesti tegemist Rohuaia kohvikus ei pakuta, küll aga kaasa ostmise võimalust. "Mõni nõustub, mõni kõnnib minema," kirjeldas Anželika inimeste reaktsiooni. Tema hinnangul esimesel päeval ehk eelmisel neljapäeval, mil kontrollinõue kehtima hakkas, pahaseid kliente palju polnudki. Anželika sõnul arvavad inimesed ekslikult, et vaktsineerimistõendit küsitakse ainult konkreetses kohvikus.
Ida prefektuurist öeldi, et politsei ei ole saanud Virumaal väljakutseid probleemide pärast vaktsineerimistõendite kontrollimisel.