Sisulooja käis Virumaa turismi edendamas

Copy
Sisulooja Kätriin Huttunen (paremal) käis Virumaa turismi arendamas seigeldes kolme päeva jooksul kahe sõpraga eri paigus, pildil mekitakse Põhja-Eesti maitseid Toolse linnuses.
Sisulooja Kätriin Huttunen (paremal) käis Virumaa turismi arendamas seigeldes kolme päeva jooksul kahe sõpraga eri paigus, pildil mekitakse Põhja-Eesti maitseid Toolse linnuses. Foto: Kätriin Huttunen/Visit Estonia

Suve teises pooles kutsuti mitu tuntud noort suunamudijat reisile Eesti eri paikadesse, et täiendada  kodumaiste turismiobjektide kohta käivat foto- ja videopanka ning saada värskeid sotsiaalmeediakajastusi. Virumaal veetis koos sõpradega kolm päeva Kätriin Huttunen.

Turismiarenduses on oluline tekitada huvi sihtkohtade vastu pildi- ja videomaterjali kaudu ning haarata laiemaid sihtgruppe sotsiaalmeedia vahendusel. Selleks korraldasid ettevõtluse arendamise sihtasutus (EAS) ja turismiarendusplatvorm puhkaeestis.ee / visitestonia.ee suvel kampaania, kuhu kaasati tuntud noori suunamudijaid.

"Kõik sihtkohad panid välja valiku oma reisisihtidest ja vaatamisväärsustest, osa neist tuntumad, osa vähem. Neid pakkusime külastamiseks välja sisuloojatele, keda oli meil fookuses üle kümne," selgitas sihtkoha turundus-arendusorganisatsiooni MTÜ Visit Virumaa tegevjuht Karin Reinberg-Shestakov. "Nemad vaatasid üle, millised kohad neid huvitaks, ja vastasid meile, kes on huvitatud."

Tagasi üles