Olen küll paks, aga tahan ka trenni teha

Vesitreening Vinni ujulas. FOTO: Ain Liiva

Nimetatage meid viisakalt ülekaalulisteks, vallatult volüümikateks või öelge kasvõi otse – oled paks, aga pakkuge siis vähemalt võimalust trennis käia. Kaalu suurenemisel võib olla palju põhjuseid, kuid võimalused korralisteks treeninguteks on kesised.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Päev läheb järjest lühemaks ja selleks ajaks, kui päeval tööl käivad inimesed kodus esmaste toimetustega ühele poole saavad, hakkab õues juba hämarduma. Jalutamise, kepikõnni või sörkimise üks võludest on samal ajal ümbritseva nautimine. Pimedas langeb see võimalus ära ja valgustamata piirkondades võib õhtune kõnnitiir lausa hirmutavalt mõjuda. Mis siis teha, kui oled ülekaalus ja tahaks samuti füüsiliselt aktiivne olla? Sai ringi vaadatud, millised treeninguvariandid sobivad suurema kaaluga inimestele.

Piret Saul-Gorodilov. FOTO: Ain Liiva
08.10.2021 12.10.2021
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto