Valimiste eel kurtis mu apoliitiline Rakvere linna piiril elav sugulane, et propagandat hakkab sisse lendama nii uksest kui ka aknast. Tema postkastil pole kleepsu “Ma ei soovi reklaami”. Soovitasin tal sel perioodil (17. august kuni 17. oktoober) postkasti mitte tühjendada, et saaksin teha eksperimendi. Praeguseks on valimistulemused teada ja aeg vaadata, mis tema postkasti maandus.
Tellijale
Kui palju tellimata materjali maandub kahe kuuga postkasti
Eksperimendi jooksul jõudis tema postkasti 26 reklaamlehte, millest 20 olid läikivast kilejast materjalist ja kuus paberist. Kiire kalkulatsiooni abil jõudis sugulane järelduseni, et igast neljast reklaamlehest saab ta tulehakatusena kasutada vaid ühte – ja see on optimistlik arvutus. Ülejäänud reklaami korrektseks käitlemiseks tuleks tal kolida piirkonda, mille läheduses asub paberi ja kartongi kogumiskast, või teha aeg-ajalt käik jäätmejaama.