Elektrilevi tormirakendusel MARU täitus viimase tormiga 100 000 külastust

Copy
Elektriliinid. Foto on illustratiivne.
Elektriliinid. Foto on illustratiivne. Foto: Remo Tõnismäe

Reedel alanud torm mõjutas tugevalt Elektrilevi kliente lisaks meie maakonnale Pärnu-, Jõgeva- ja Raplamaal. Tänaseks on elektrivarustus taastatud 56 000 kliendil.

Elektrilevi juhtimiskeskuse juhtivspetsialisti Hardi Puusepa sõnul tegeles rikete likvideerimisega kohati 29 brigaadi, appi võeti ka droonid. "Brigaadid töötasid nii päeval kui ööl ning tänaseks võime väita, et lahendamata on vaid mõned üksikud elektrikatkestused. Rõõm on tõdeda, et tänu meie järjepidevale üleskutsele anda oma elektrikatkestustest infot Elektrilevi rakenduse MARU kaudu kasvas rakenduse külastuste arv 100 000-ni ja kasutajate arv 50 000-ni," kõneles Puusepp ja lisas, et inimesed on rakenduse omaks võtnud ning ise kogenud, et see lahendus on kiireim infokanal klientide ja Elektrilevi vahel.

MARU on veebirakendus, mille kaudu on inimestel võimalik lihtsalt ja mugavalt jagada kiireloomulist rikkeinfot näiteks siis, kui tarbimiskohas on elektrikatkestus või kui märgatakse elektriga seotud ohtlikku olukorda. Rakendus võimaldab vältida kõneootejärjekorda, mis on tormide ajal enamasti tavapärasest pikem. MARU on pidevas ühenduses juhtimiskeskusega, mis tähendab, et informatsiooni liikumine on võimalikult kiire ja efektiivne.

Tänu MARU-le on infovahetus klientide ja Elektrilevi vahel kiirenenud märgatavalt, mis on omakorda taganud kriitilistel tormipäevadel juhtimiskeskuse senisest veelgi parema ülevaate võrgu üldisest seisukorrast. Selle põhjal on hea teha rikete likvideerimise kohta otsuseid. Mida täpsem on info, seda suurem on tõenäosus parimateks lahendusteks nii rikete likvideerimise operatiivsuse kui ka elektriohutuse vaates, et ükski katkine liin ei oleks põhjendamatult kaua voolu all ega kujutaks ohtu inimelule.

Tagasi üles