Prügiks muutunud küünlaümbriseid kogus enam kui 10 000 noort üle Eesti

Copy
Kuusakoski keskkonnakampaaniast "Küünlaümbriste jaht" võttis osa üle 10 000 noore kõikidest maakondadest. Noored kogusid kokku 1,6 miljonit tühjaks põlenud alumiiniumist teeküünlaümbrist.
Kuusakoski keskkonnakampaaniast "Küünlaümbriste jaht" võttis osa üle 10 000 noore kõikidest maakondadest. Noored kogusid kokku 1,6 miljonit tühjaks põlenud alumiiniumist teeküünlaümbrist. Foto: Vallo Kruuser

Kuusakoski keskkonnakampaaniast "Küünlaümbriste jaht" võttis kogu Eestist osa üle 10 000 noore, kes kogusid kokku 1,6 miljonit tühjaks põlenud alumiiniumist teeküünlaümbrist.

Eesti sai 1,6 miljoni küünlaümbrise võrra puhtamaks, kogus, mis kaalub 2,1 tonni. "Ettevõtmises osales ligi 400 kooliklassi ja lasteaiarühma Eesti eri paigust. See oli oodatud sündmus, mis pakkus võimalusi rühmatööks ja noorte tunnustamiseks," ütles Kuusakoski keskkonnakampaania korraldaja Mari-Liis Vaher ja lisas, et tagasiside on olnud positiivne. Mängulise ühistegevuse kaudu kasvas noorte keskkonnateadlikkus.

Kuusakoski juhatuse esimees Urmo Viisitamm märkis, et kampaania olulisim eesmärk ongi kooliõpilaste keskkonnateadlikkuse suurendamine ning taaskasutuse ja jäätmesorteerimise vajalikkuse rõhutamine. "Paraku alumiinium ei lagune looduses. Küünlaümbriste kogumine annab märkimisväärse panuse keskkonnahoidu," ütles Viisitamm. Samal ajal on alumiinium hea materjal, mida on võimalik ümber töödelda, et sellest vajalikke asju valmistada: näiteks limonaadipurke, jalgrattaraame, telefone, fooliumi või lausa paate, lennukeid ja maju.

Tagasi üles