Iseteenindusega mesitarust pole meepurgid kaotsi läinud

Aivar Ojaperv
, ajakirjanik
Copy
OÜ Lahemaa Mesi iseteeninduspunkt Rakvere Põhjakeskuses.
OÜ Lahemaa Mesi iseteeninduspunkt Rakvere Põhjakeskuses. Foto: Ain Liiva

Mullu enne jõule paigaldas OÜ Lahemaa Mesi Rakvere Põhjakeskusesse suure mesitaru, mis tegelikult on iseteenindusega müügipunkt. Klient valib purgi välja, pistab sularaha vastavasse pilusse või teeb selle puudumisel ülekande – kontonumber ja käitumisjuhised koos mee hinnaga on taru seinal kõik kenasti kirjas.

Mesinik Madis Kalman, OÜ Lahemaa Mesi üks osanikest, ütles, et eksperiment on igati õnnestunud. ""Jalutama" on läinud vaid mõni purk," rääkis ta. "Kuus ostetakse aga Põhjakeskuse mesitarust keskmiselt paarsada purki mett."

Kuigi mesitaru kui müügipunkti eest tuleb kaubanduskeskusele ikka renti maksta, annab iseteenindus siiski kokkuhoidu. "Kui olen ise seal, on ajakulu, palkan müüja, siis tuleb talle tasuda," lausus Madis Kalman. "Otsest tagasisidet oleme selle taru kohta vähe saanud. Aga mesi müüb ja see on parim tagasiside," lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles