Saada vihje

Moe tõusis kahjumist kasumisse

Copy
Moe piiritusetehase muuseum.
Moe piiritusetehase muuseum. Foto: Marianne Loorents

Kui 2020. aastal sai joogitootja Moe OÜ veel 377 400 eurot kahjumit, siis eelmisel aastal juba 72 500 eurot kasumit.

Mis tõi ettevõtte kasumisse? "Oleme muutnud oma strateegiat – tegeleme distributsiooniga ise ning ei kasuta selleks enam vastavaid vahendusettevõtteid," ütles juhatuse liige Urmas Nimmerfeldt.

"Selline käik on muutnud meid klientide silmis atraktiivsemaks partneriks just HoReCa sektorit (hotellid, restoranid, kohvikud) silmas pidades. Samuti on suuremad kaupluste ketid, kellele on eestimaine toodang oluline, nagu Coop, Prisma Peremarket, CityAlko, SuperAlko, Kaupmees ja Meie Toidukaubad, oluliselt oma valikusse meie tooteid lisanud," lisas Nimmerfeldt.

Tagasi üles