Kui küsida noortelt, mis takistab neid kõige rohkem tegemast keskkonnasäästlikke valikuid, siis 59 protsenti toob esile just rahapuuduse, kuna jätkusuutlikud valikud on enamasti ka kallimad. Samas veerand Eesti 15–25-aastasest eelistas sageli või iga kord siiski ettevõtet, mille toode või teenus oli konkurentide omast kallim, kuid jätkusuutlikum, selgus Samsungi konkursi Solve for Tomorrow raames tellitud uuringust.
Tellijale
Uuring: noored tahaksid teha keskkonnasäästlikumaid valikuid, kuid need on liialt kallid
Uuringust selgus, et kuigi 59 protsenti noortest pidas peamiseks keskkonnasäästlikke valikuid takistavaks teguriks rahapuudust, oli 12 protsendiga teisel kohal põhjendus, et säästvamate valikute tegemiseks puudub neil piisavalt aega, et see tegevus harjumuspäraseks muuta. Kuus protsenti märkis, et paraku ei paku ettevõtted ja organisatsioonid jätkusuutlikke valikuid lihtsalt piisavalt.